Δευτέρα 1 Ιουνίου 2009

ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΗΣ ΛΕΝΑΣ

τα μάτια της αγαπούσαν.....και δεν ήταν φοβισμένα.


Και όλοι χορεύαμε μαζί και μόνοι-μαζί και μόνοι
κλαιγαμε και τραγουδούσαμε για Τα παιδάκια που παίζουν στο ανοιξιάτικο δείλι
καναμε ησυχία να ακούσουμε Τα νέα της ψιψίνας από την Μάρθα Φριτζήλα και την ΕΤΤΕΝ
και δώσαμε Ραντεβού στην όαση- με την μεγάλη μας αγάπη -καθόλου λάθος-τον Γιαννη Παλαμίδα.

Η Λένα Πλάτωνος έκανε μια ακόμη Μετακόμιση, ήρθε ακόμη πιο βαθιά μέσα μου και ρίζωσε εκεί, αμετακίνητη
μ'αυτά τα μάτια της, τα γαλάζια, τα καθαρά.
Μιλάμε για τα μάτια της Λένας και τη γλυκιά της, απαλή φωνή,
για τα ημερολόγια-πάντα μυστικά- που όμως εκείνη μας έδωσε απλόχερα,
σαν σε πολύ καλούς φίλους. Γιατί την αγαπάμε και μας αγαπάει.

-Κι εγώ σας αγαπάω, μου είπε, φαίνεται στα τραγούδια μου.
Της χαρισα ένα φιλί κι έφυγα.

Κι είχα στην τσάντα μου την κόκκινη καρφίτσα που μου έδωσε η Λένα.

3 σχόλια:

kioy είπε...

Ήταν υπέρχοη η Λένα στο Κύτταρο φέτος!
Πάντα υπέροχη είναι... Γιατί γνωρίζει ακόμα την έννοια καλλιτέχνης. Για να υπάρχει εμφάνιση, πρέπει να έχει προηγηθεί εξαφάνιση.

Η Λένα παίζει στους εσώψυχους ρυθμούς της, αλλόκοσμες μουσικές, που μας δίνουν το μοναδικό προνόμιο να ζήσουμε μια μοναδική εμεπειρία διεύρυνσης του ίδιου μας του εαυτού!

Την καλησπέρα μου!

BOSKO είπε...

μπράβο σου, κοριτσάκι!
απλά υπέροχο!

Άρτεμις είπε...

Αντώνη, ευχαριστώ πολύ, προσπάθησα να κάνω λόγια κάποια σημεία της βραδυάς, πολύ σημαντικά για'μενα. Βέβαια το πιο απίστευτο ήταν που μίλησα με την Λένα, δεν θα το ξεχάσω ποτέ ποτέ αυτό.

kioy ευχαριστώ για την επικοινωνία!!!