Δευτέρα 23 Μαΐου 2011

Πανελλαδικές;;;;

Με αφορμή το κείμενο της Μαρίας, που έδωσε αφορμή στο κείμενο της Παναγιώτας,
που έδωσε αφορμή σε εμένα....θυμήθηκα κι εγώ τις πανελλαδικές εξετάσεις μου!

Η πιο χαρούμενη περίοδος εκείνης της χρονιάς. Επιτέλους μπορούσα να ξεκουραστώ, να κοιμηθώ, να βγω βόλτες. (μικρές).

Πιο έντονα θυμάμαι:

Την πρώτη μέρα, τότε που δίναμε Έκθεση κι  έπρεπε να πάμε πιο νωρίς στο σχολείο... Εγώ ξύπνησα ακόμη πιο νωρίς κι έκανα πάρτυ! Στην κουζίνα κάθονταν χαμογελαστά (αν και αγχωμένα) πρόσωπα και ακούσαμε παρέα όλο το δίσκο του Γιώργου Μιχαήλ "Της γης ο μουσαφίρης". Σε τρελά κέφια λοιπόν, ντύθηκα και πήγα στο σχολείο! Εκεί κάθισα μόνη σε μια γωνιά για να μπορέσω να παραμείνω άνετη και ψύχραιμη. Συνέχιζα να ακούω μουσική στα ακουστικά μου (Σιγά μην κλάψω, σιγά μην φοβηθώ!) Όντως όταν ήρθαν τα θέματα....ένιωσα ακόμη μεγαλύτερη ανακούφιση...κάθισα κι έγραψα 17.800! Και είμαι σίγουρη ότι ένα μικρό, αγουροξυπνημένο ξωτικό με βοήθησε σ'αυτό.

Ήταν σχεδόν 7 χρονών. Την είχα προειδοποιήσει αποβραδίς ότι το πρωί θα την ξυπνήσω να μου πει "καλή επιτυχία." Μπήκα μέσα. Πλησίασα το πρόσωπό της. Της έδωσα φιλί. Εκείνη άνοιξε τα μάτια.

-Πάω να δώσω εξετάσεις. Τι λέμε;, τη ρώτησα.
-Εεε, ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ; με ρώτησε αθώα.
Γέλασα, πήρα μαζί μου το καλύτερο γούρι και έφυγα πετώντας.


4 σχόλια:

παναγιώτα είπε...

:)
Από αυτά τα κείμενα που με κάνουν να χαμογελάω. Δε φαίνονται και άσχημες οι Πανελλαδικές σου...

(μετά την πολύωρη δυσλειτουργία του Blogger χθες, μου σβήστηκε το σχόλιό σου... λυπάμαι πολύ γι' αυτό!)

φιλιά

Άρτεμις είπε...

Σ'ευχαριστώ!!!!

Όπως βλέπεις προτίμησα να μιλήσω για την πρώτη μέρα των πανελλαδικών κι όχι για την προετοιμασία... :-( Πέρασα πάρα πολύ άσχημα. Κι εγώ και η οικογένειά μου.... Απλά μετά από 4 χρόνια έχουν ξεθωριάσει τα δυσάρεστα και κρατώ τις αστείες-ευχάριστες στιγμές. Η προετοιμασία ήταν τόσο ψυχοφθόρα που οι 2 βδομάδες των πανελλαδικών μου φάνηκαν όαση!!!

φτου φτου

Φιλιά κι από μένα!

Μαρία είπε...

Πολύ όμορφο κείμενο! Καλώς σε βρήκα! :)

Άρτεμις είπε...

Μαρία, καλώς όρισες. :-)