Δευτέρα 12 Ιανουαρίου 2009

Συνειρμικες σκεψεις απεναντι απ'την οθονη

Σιωπή....; Οχι ακουγεται το ανεμιστηράκι του υπολογιστή. Αυτό πάιρνει περισσότερες στροφές από το μυαλό μου (ασυνδετη σκέψη-συνειρμός) Δεν ξέρω τι να γράψω-δεν νομιζω ότι εχω κατι να πω κι οταν δεν εχω κατι να πω καλυτερα να μην μιλω. Χρονια προσπαθουν να μου το μαθουν αυτο καθοτι χρονια φλυαρη. Ομως να, εχω την αναγκη να γραψω, κι εσεις μπορειτε απλα να διαβαζετε αυτα που αραδιαζω εδω χωρις να πιστευω οτι ενδιαφερουν κανεναν. Μπα, ισως εχω να πω και κατι σημαντικο τελικά. Για μενα. Νιωθω μονη κι απογοητευμενη απο ολα αυτα γυρω μου. Ζω σ'εναν κοσμο που δεν νομιζω οτι μου αρεσει και παρολα αυτα δεν εχω αυτοκτονικες τασεις αφου μεσα σ'αυτον τον κοσμο υπαρχουν πραγματα κι ανθρωποι που με γεμιζουν. Ασχετα αν υπαρχουν αλλα που ερχονται μετα να με αδειασουν. Ισως καταφερω και κρατησω κατι κρυμμενο τελικα. Κατι μαγικο. Κατι που να μου δινει δυναμη αφου εδω και χρονια Θεος δεν υπαρχει. Ειμαι 19 χρονών, οδευω προς τα 20 και νιωθω πολυ μα πολυ αδυναμη κι ανισχυρη. Δεν ξερω τι να κανω για να αλλαξω εμενα και τον κοσμο γυρω μου. Βρισκομαι σε τελμα και εχω παψει να ειμαι αισιοδοξη. Περιεργως κατεβηκα απο το μικρο αφρατο συννεφακι μου και δεν εχω ομπρελα.

1 σχόλιο:

ΙΩΑΝΝΗΣ ΞΕΝΙΔΗΣ είπε...

Άρτεμις, έχω τα διπλάσια χρόνια σου και θα αρκεστώ να παρακολουθώ τη σκέψη σου και τα αδιέξοδα.Είναι σημαντικό πως δίνεις μορφή σε αυτά τα αδιέξοδα που είναι υπαρξιακής τάξης.Οι περισσότεροι κρύβουν αυτά τα αδιέξοδα "κάτω από το χαλί"!Επίσης, είναι σημαντικό πως βρίσκεις ενδιαφέρουσα την δημιουργική πλευρά της ζωής μας!

Το είπες και μόνη σου:Γεμίζουμε και αδειάζουμε σε αυτήν την ζωή.Όταν θα περάσουν αργά τα χρόνια για σένα, θα έχεις κατασταλάξει πως η ζωή θα μας ευγνωμονεί που τη γεμίζουμε με τη δική μας ύπαρξη!Μην βιαστείς να το θεωρήσεις αυτό ως έκφραση ενός αρρωστημένου εγωϊσμού.Υπάρχουμε γιατί μαθαίνουμε να έχουμε τις σωστές δόσεις ναρκισσισμού.Αυτές θα σου ευχηθώ να βρεις μέσα σε ανθρώπους αυθεντικούς και γνήσιους.΄Πείσμα, Άρτεμις, και όλα θα πάνε καλά!

Υ.γ. Νιώθω λίγο μεγάλος για να σου δίνω συμβουλές!Έχω μάθει στο νηπιαγωγείο να καταλαβαίνω για τη ζωή από τα μικρά παιδιά!Διάβασέ τα και μετά διέγραψέ τα.Ο κάθε άνθρωπος πρέπει να βρίσκει μόνος το δρόμο του!

Σε χαιρετώ.